Компанія Pizza Day — це національна мережа піцерій, яка на сьогодні налічує 179 закладів та є у 24 містах країни.
Запрошуємо у нашу команду Менеджера CJM (клієнтського сервісу і комунікації)
Основні задачі:
- аналітика показників продажу в розрізі клієнтських груп;
- розробка та реалізація програм взаємодії з Клієнтами різних груп;
- розробка та реалізація програм лояльності в різних каналах продажу;
- участь у формуванні бюджету напрямку CJM;
Очікуємо від кандидата:
- досвід у сфері маркетингу, діджитал маркетингу або CJM;
- досвід у ритейлі, попередня робота на аналогічній посаді або реалізація необхідних функцій;
- знання основ маркетингу та клієнтського шляху;
- уміння працювати з 1С, Бітрікс24, MS Office;
Пропонуємо:
- динамічну роботу у великій стабільній компанії;
- п’ятиденний графік роботи 9:00—18:00;
- гідну та своєчасну заробітну плату;
- знижки на найсмачнішу піцу твого міста.
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
Створити резюме
Залиште відповідь