Менеджер з продажу

Вимоги:

  • досвід у сфері продажів або консультацій від одного року;
  • знання ПК: Excel, Word, Microsoft Office;
  • грамотність та тактовність при веденні діалогу з клієнтом;
  • знання основ продажу, вміння вести переговори;
  • комунікабельність та відкритість.
  • вільне володіння українською мовою або бажання прогресувати в ній.
  • бажано знання технологій котеджного будівництва.

Умови роботи:

  • пн-пт; з 9:00 до 18:00;
  • робота в офісі в центральній частині міста;
  • офіційне працевлаштування;
  • відсутність роботи з холодними дзвінками та активними продажами.

Обов’язки:

  • Приймання та обробка вхідних заявок;
  • організація та ведення зустрічей з замовниками;
  • робота з підрядниками за суміжними питаннями з будівництва (дозвільна документація, проєктування, інженерно-геодезичні вишукування і т.д.);
  • співпраця з кошторисним відділом під час підготовки комерційних пропозицій для клієнтів;
  • надання якісної консультації щодо послуг компанії;
  • ведення клієнтської бази;
  • контроль та погодження умов угоди, підписання договорів, контроль взаєморозрахунків;

Ми пропонуємо:

  • Роботу в стабільній та перспективній компанії;
  • можливість професійного зростання та розвитку;
  • медичне страхування;
  • дружній колектив та комфортні умови праці;
  • фінансову підтримку в бажанні навчатись та розвиватись;
  • корпоративні заходи/подорожі коштом компанії.

Пропонуємо створити резюме!

Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.

Створити резюме

Переглянути вакансію детальніше →