Найбільша в Україні національна роздрібна мережа АТБ-МАРКЕТ запрошує на роботу до служби закупівель секретаря.
Основні обов’язки:
- виконання доручень безпосереднього керівника;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення та розподіл канцтоварів/замовлення води/подарунків тощо);
- замовлення та бронювання залізничних квитків, готелів (організація відряджень співробітників);
- збір та обробка вхідної та вихідної інформації;
- ведення документообігу служби;
- збір та систематизація звітів.
Вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи на аналогічній посаді;
- впевнений користувач Excel;
- відповідальність, старанність, уважність при роботі з документами.
Компанія пропонує:
- працевлаштування згідно з КЗпП з першого дня роботи;
- соціальну та кадрову політику, що відповідає вимогам українського законодавства;
- регулярну виплату заробітної плати без затримок та в обумовлених обсягах, регулярний перегляд заробітної плати, надання матеріальної допомоги працівникам;
- можливість для кар’єрного зростання, яка підтверджена реальними прикладами;
- графік роботи — Пн — Пт, з 09:00 до 18:00, ;
- місце роботи — пр. О. Поля 28-а.
Використовуй свій шанс стати частиною професійної команди в компанії національного рівня!
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
Створити резюме
Залиште відповідь